Saturday, February 5, 2011

syg tau perasaan kita sama..

td borak2 ngn si dia sayu sgt hati..tahan sebak didada..esok dia nak balik dah..mmg la bukan xkn jumpa dah lpas ni..terkilan sbb ape yang di hajat kan tu x kesampaian..pastu pulak rindu tahap nak mati punya...

hmmm..xpe la..borak2 td mmg mcm xde pape..pastu kami tido bersama...dlm fon je ok..
pastu dah ckp gudnite sume dia cakap

sayang nnt klau ada rezeki kita akan jumpa ok...

ok,air terjun kat mata dah mula pasang..
cuba gak nangis secara bisu tapi...

ayat seterusnya,
sayang...sayang nangis eh...
xla mana ada..dah teresak2..
kantoi la pe lg..

dia ckp jgn la cmni syg..
b pun sedih jugak xdpt jumpa syg,tp syg jgn la nangis cmni..
buat b lg sedih..b x sengaja syg...
xpe la b...syg x nangis pun..syg ok..syg pluk b..kita tdo ok..

ok la....hati sy sudah d pujuk,sy tau dia pun rindu sy..tp apa2 pun keluarga kena di dahulukan..sy faham..
ok dah puas nangis..
tutup cite ini..!
salam...


p/s:   syg: wlaupun b jauh d mata tp b ttp dkt dihati syg..
        hby: syg sentiasa dihati dan fikiran hby...muahhhxxx!


5 comments:

xara said...

romantiknyer

teddyuna said...

;(

sedih... una plak nangis... T-T

kakak kiroro said...

xara: yeke romantik? hehe
una: jgn la ngis...ckin dah ok..

xara said...

yela syg:))

teddyuna said...

jawapan: hehe jgn risau hubbby una tak noty2 pun hik9.. dia setia orgnye ekeke ;) tdi baru je dia blnja una makan pizza