Saturday, February 5, 2011

berhenti berharap...



hmmmm...syg xdpt jugak tgk b...xpe la mungkin xde rezeki...
mungkin syg je yg berharap sgt sedangkan b x jnji pape pun..lagipun b dah mintak maaf kan..xpe la b xslah pun..syg cuba dah utk terima bnda ni...lpas nangis 1 malam..esok pagi syg akn OK! percayalah..

ntah la mungkin Allah menguji syg skrng...supaya syg akan tabah lepas ni..
sbb syg tau akn jd benda yg lg truk dari ni 1 ari nnt...

syg dah xde mood dah nk tgk cite tu b...wlaupun b kata b akn download nnt...syg xnak..sbb yg syg mintak ialah utk tgk d panggung wayang bersama b...

xpe la..benda tu skrng xkan terjadi dah..


hmmm...mungkin angin bayu tu xdpt nk smpaikan permintaan syg kat b sbb hari hujan...syg redhaaa...:'-(

2 comments:

teddyuna said...

;( sedihnya

kakak kiroro said...

xpela una...jgn sdih dah...ckin ok je..:-)