Saturday, February 5, 2011

angin bayu sampai kan lah permintaan ku....

sob sob sob..entry ini ditaip bersama titisan air mata...
bukan ape yg serius, cuma rindu yg teramat sangat...
syg nak sgt jumpa b,nak tgk cite tu  ngn b...alang2 kita dah dkt ni xleh ke curi masa skit je utk kite dua?
ye syg pham b byk acara lain yg bukn b rcang..b cuma ikut plan family je..

tapiiiii.......
b pun tau kan syg nk tgk cite tu kt wayang ngn b je...xnk ngn org lain..byk kl dah syg ckp..smpai thap dah ckp dah syg nk tgk cite tu sorng2 la dah xde yg teman sgt kan, boleh lg mcm xdpt ape yg syg cuba nk smpai kan....
HUBBYYYYYYY!!!
sayang nak jumpa b la!

arini b free wlau pun syg tau b penat smlm g berjalan..tp klau syg jd b..syg akn guna kan peluang ni utk jumpa b...tapi...

entah la..skrng syg nk g klcc...lagi sekali bg clue utk jumpa b...klau lah angin bayu dapat berbisik kat hati b..kita akan jumpa hari ini...klau x...

kita tunggu je entry lpas ni..

salam :'-(

4 comments:

teddyuna said...

kesian ckin.. kalau una mesti una merjuk gila dgn dia.. ckin sbr ye?
una tunggu balik kuantan baru dpt date dgn si dia..

kakak kiroro said...

una xpe dah boleh jumpa nnt bila blik klantan..ckin ni esok dia nk blik utara dah....bila lg nk jumpa.........

teddyuna said...

ckin . siapa bf ckin? una nk gak tgok.. hmmm una bukan balik kelanatn tapi kuantan hehe xpe ckin sabar lah ye? ckin pilih yg terbaik.. lelaki ni kene uji gak ckin .. kalau x kita yg skit

kakak kiroro said...

hmm...sory...dah emo2 ni,taip pun dah x btul..bf ckin?? ckin xsuka nk publish2 la una...klau una dkt dah lme ckin tunjuk kn...