Sunday, March 20, 2011

setelah lama mnyepi diri..haha

salam..ceh3 mcm ade je kn org yg nk bc blog ni..xpelah..sbb ap lme xupdate sbb bz sgt3 sejak2 ni..bz nye kurang sikit je dr PM kita..haha..
hmmm nk cite ape ek?? 

nk ukirkan kenangan kat cni la..haritu jumpa si dia.melepaskan rindu yg berbulan lama nya..seronok n bahagia rasanya bila bersama..xpergi mne2 pun..hanya duduk setempat dan melepaskan rindu yg lama terpendam..selalu klau bila dia dah jauh dari pandangan mata akan mengalirlah air mata ini..yela nk mengenang bla lagi dapat berjumpa mesti sedih..bukan sng tau nk jumpa klau dah jauh..tp sy harap sy dah berjaya mmbuat dia x lupa pd hari kita jumpa baru2 ni kerana sy mmberi dia 1 hadiah kecil yg x berapa la mahal pun tp sy tau dia minat sgt ngn benda tu...suka tgk wajah terkejut dia bila dapt benda tu dan 1 kucupan pengharagaan diberikan pada sy..hehe..malu pulak :-) klau b bc ni,hope b suka benda tu..klau dah pndai main yg kecik tu nnt kita beli yg sederhana besar pulak tau!! syg beli bnda tu khas utk b bila b tertekan dgn keadaan tempat kerja yg x mnnetu tu..sehingga berjumpa lg...

2 comments:

teddyuna said...

ouh helikopetrkontroll comel comel:)

kakak kiroro said...

una: :)