Monday, March 21, 2011

JUSMATE5..IM COMING!!

Nak turunkan berat bdn ialah salah 1 azam tahun baru sy aritu..tp dah nk dekat april dah ni berat TAMBAH lg ade la!! 
aduh ckin2..selera mkn luar biasa pulak sejak akhir2 ni..
so mmg dah decide nk beli JUSMATE5 or lebih mesra sbg JM5..td luang masa nk dekat sejam nk tgk info psl jm5 ni..testimoni yg mmg merangsangkan minda n hati utk trus tekad utk mmbei..dipikir2 skrng mmpu ke sy nk berdiet
pagi: i peket jm5
lunch: sup2 or roti
dinner: buah2an
boleh ke cik ckin oi...?
jawapan nya mst lah boleh..org yg beratus kilo pun leh buat xkan sy xleh kot kan..hehe
tgh tggu alaun ni..dpt je alaun trus je bl ok..pastu nk diet n exercise..lapas seminggu ke seminggu sy update perubahan..huhu..
SEMANGAT!!! :-)


8 comments:

mami ain said...

hehehehe kte tggu p'Rubahan nye.. huhuhuhu

kakak kiroro said...

mami ain..yeah,ko pun minum tau!!

xara said...

insyaalah kiroro boleyh law rajen:)

kakak kiroro said...

tq xara!

teddyuna said...

hehe :) okeyh la tuh )

kakak kiroro said...

una: hehe..nak kurus mcm una jugak!

teddyuna said...

@ ckin.. alala :) boleyhnya.. hehe una happy sgt.. :) una pun bcdng nk tmbh lagi 2 kotak. hehe sebb nk slim betul2

kakak kiroro said...

hehe..tq! :)